دکتر حمیدرضا باهوش

دکتر حمیدرضا باهوش

فارغ التحصیل رتبه اول دوره عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال 1368

فارغ اتحصیل رشته تخصصی  پریو دنتیکس در سال 1377

کارشناس و سخنران از طرف شرکت ایمتک امریکا و شرکت  ایمپلنت فرانسه به مدت پنج سال

مقالات محبوب

هزینه ایمپلنت دندان

در این مقاله می توانید با قیمت انواع ایمپلنت دندان اعم از دیجیتال، کامل، فوری آشنا شوید و همچنین از شرایط اقساط مرکز ایمپلنت نیز مطلع شوید.

هزینه لمینت دندان

لمینت دندان بهترین درمان برای زیباسازی طرح لبخند شناخته می شود و به شما لبخند هالیوودی را هدیه می دهد. اگر قصد انجام لمینت دندان را دارید با ما همراه باشید تا از هزینه لمینت دندان و پاسخ به سوالات هر واحد لمینت چقدر است ؟ ، لمینت واحدی چند؟ مطلع شوید.

هزینه کامپوزیت دندان

کامپوزیت دندان یک درمان زیبایی محبوب است که به وسیله آن می توانید یک لبخند زیبا و بدون نقص داشته باشید. در این مقاله به بررسی کامل قیمت کامپوزیت دندان می پردازیم. با ما همراه باشید تا قبل از انجام کامپوزیت دندان با تمام مواردی که باید در نظر بگیرید، آشنا شوید.

قیمت ایمپلنت فول موس و کامل

در صورتی که تمام دندان های یک فک یا دو فک خود را از دست داده اید، ایمپلنت کامل برای شما مناسب می باشد. در این مقاله به بررسی قیمت انواع ایمپلنت کامل می پردازیم.

قیمت ایمپلنت دیجیتال

در ایمپلنت دیجیتال از عکس و فناوری های سه بعدی برای موقعیت یابی دقیق استخوان و عصب ها استفاده می شود و این شبیه سازی باعث دقت بالای کاشت ، حداقل ریسک ، برش و خونریزی شود.

قیمت ایمپلنت کره ای

ایمپلنت های کره ای یکی از انواع ایمپلنت هایی هستند که در کنار کیفیت خوب، هزینه بسیار مناسبی دارند و در این مقاله می توانید با قیمت انواع برند ایمپلنت کره ای آشنا شوید.

    دیدگاه ها

ثبت دیدگاه

مشاوره مجازی رایگان

Blank Form (#3)

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز ایمپلنت می باشد.