قیمت ایمپلنت کره ای 1403 ( معرفی 13 برند مطرح )

امروزه یکی محبوبترین کشور های سازنده ایمپلنت در جهان، کشور کره ای می باشد. این کشور در کنار پیشرفت روز افزون خود در کیفیت ایمپلنت های خود، هزینه بسیار مناسبی را دارا می باشد. در این مقاله به بررسی کامل قیمت ایمپلنت کره ای به همراه مزایا، معایب و مقایسه آن می پردازیم.

ایمپلنت کره ای چیست ؟
ایمپلنت کره ای چیست ؟

ایمپلنت کره ای چیست ؟

پایه های ایمپلنت دندان دارای ظرافت، تکنولوژی و نکات مهم در تولید هستند و می توان گفت که مهم ترین عضو ایمپلنت دندان هستند که این پایه ها توسط برند های ایمپلنت مختلفی تولید می شود و در صورتی که دفتر مرکزی و تولید ایمپلنت در کشور کره تولید شود، به عنوان ایمپلنت کره ای شناخته می شود.

امروزه برند های بسیار زیادی در کشور کره مشغول به تولید ایمپلنت دندان هستند و ایمپلنت های این کشور دارای محبوبیت زیادی در سطح جهان هستند. علت این محبوبیت هزینه بسیار مناسب آنها به نسبت ایمپلنت های اروپایی و آمریکایی در کنار کیفیت بسیار مناسب است.

قیمت ایمپلنت کره ای

قیمت ایمپلنت کره ای معمولا برای اساس برند آن ارزش گذاری می شوند و هزینه ایمپلنت کره ای بایوتم، مگاژن و اوستم 11.000.000 تومان، ایمپلنت دیو، اوست و دنتیوم 10.000.000 تومان، ایمپلنت cis، دنتیس 9.000.000 تومان و ایمپلنت سون مدیکس 8.000.000 تومان به ازای هر واحد به همراه روکش می باشد.

هزینه ایمپلنت کره ای
قیمت ایمپلنت کره ای

بیشتر بخوانید » قیمت ایمپلنت دندان

قیمت ایمپلنت های کره ای
برند ایمپلنتهزینه ایمپلنت به همراه روکش pfmضمانت
Sewon medix8.000.000
Cis9.000.0002 سال
Avest10.000.0007 سال
(بایوتم) biotem 11.000.00015 سال
(آستم) OSSTEM11.000.00010 سال
MEGAGEN (مگاژن)11.000.00010 سال
DIO (دیو)10.000.0005 سال
ایمپلنتیوم (دنتیوم)10.000.00010 سال
دنتیس9.000.0002 سال
جدول تعرفه ایمپلنت کره ای

ایمپلنت کره ای خوبه ؟

در نظر داشته باشید که برای شناخت کیفیت صرفاً برند سازنده باید مد نظر قرار داده شود و هر کشور می تواند ایمپلنت خوب و بد داشته باشد، اما ایمپلنت های کره ای با پیشرفت روز افزون خود سهم بزرگی از بازار جهانی را به خود اختصاص داده اند و کیفیت بسیار مناسبی دارند.

مزایا و معایب ایمپلنت کره ای

امروزه این نوع ایمپلنت توانسته است در سراسر جهان علاقه مندان زیادی را بخود اختصاص دهد. این حجم از اعتماد نشان از کیفیت بالا دارد. در این قسمت از معایب و مزایای ایمپلنت کره ای بحث خواهیم کرد.

مزایای ایمپلنت های کره ای

1- کیفیت بالا

یکی از ملاحظات کلیدی هنگام انتخاب یک برند، کیفیت آن است که بسیار مهم است. مشابه ایمپلنت های آمریکایی و سوئیسی، ایمپلنت های کره ای با قطعات درجه یک و تکنولوژی پیشرفته ساخته می شوند. چندین شرکت معروف ایمپلنت کره ای، از جمله نئوس و مگاژن، ایمپلنت های ممتازی را با فناوری های بسیار پیشرفته و برتر ایجاد می کنند.

2- هزینه مناسب

بیماران اغلب نگران هزینه و ارزش مراقبت های دندانپزشکی خود هستند. یکی از مهم ترین گزینه هایی که برای بیماران بسیار مهم است کیفیت با قیمت منصفانه است. هزینه مقرون به صرفه ایمپلنت های کره ای که اغلب ارزان تر از ایمپلنت های سوئیس یا ایالات متحده هستند از مزایای اصلی آنها است. برای افرادی که برای جایگزینی دندان های خود به درمان ایمپلنت نیاز دارند، این مزیت ممکن است بسیار مهم باشد.

3- استفاده آسان

اگرچه ممکن است متوجه این موضوع نشوید، دندانپزشکان باید بدانند که دانستن نحوه کار با ایمپلنت‌ها چقدر مهم است و کار با ایمپلنت‌های کره‌ای کاری است که می‌توانند به راحتی انجام دهند. این ایمپلنت‌ها به دلیل طراحی ساده و عملکرد عالی، توجه زیادی را به خود جلب کرده‌اند و اغلب در روش‌های دندانپزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. هنگام پیشنهاد یک برند، دندانپزشکان فاکتورهای مختلفی را در نظر می گیرند، از جمله اینکه چقدر استفاده از آن آسان است.

4- دارای گارانتی معتبر

بسیاری از تولیدکنندگان ایمپلنت ها کره ای گارانتی ارائه می دهند که معمولاً تا ده سال طول می کشد. بسیار مهم است که یک برند دارای گارانتی باشد و شما به توانایی خود در استفاده از ضمانت ایمپلنت همیشه اطمینان داشته باشید. بنابراین می توانید با اطمینان خاطر به در دسترس بودن قطعات آن با توجه به این ایمپلنت و ضمانت آن اعتماد کنید.

معایب ایمپلنت کره ای

1- وجود برخی برند های ایمپلنت نامعتبر

مواد دقیق مورد استفاده برای ساخت ایمپلنت های کره ای گاهی اوقات ناشناخته هستند. به همین دلیل، برخی از بیماران ممکن است مسائلی مانند حساسیت و غیره را تجربه کنند.

2- کیفیت کمتر به نسبت ایمپلنت های سوئیسی و آمریکایی

برخی از تولیدکنندگان ایمپلنت کره ای از فناوری های پیشرفته به اندازه تولید کنندگان پیشرو بین المللی استفاده نمی کنند. با توجه به این موضوع، ایمپلنت های کره ای ممکن است عملکرد و کیفیت بدتری نسبت به تولیدکنندگان آمریکایی و اروپایی داشته باشند.

عمر ایمپلنت کره ای

طول عمر ایمپلنت های دندان کره ای بسته به عوامل مختلفی مانند بهداشت دهان و دندان بیمار، سلامت کلی و کیفیت خود ایمپلنت می تواند متفاوت باشد. با این حال، به طور متوسط، ایمپلنت های دندان کره ای با مراقبت و نگهداری مناسب می توانند بین 10 تا 20 سال یا حتی بیشتر دوام بیاورند.

انواع ایمپلنت کره ای

در نظر داشته باشید که از تمامی برند های نامبرده شده، اسم انگلیسی و فارسی نامبرده شود. در صورت امکان در توضیحات آن به صورت مختصر به تاریخچه، انواع ایمپلنت آنها و … پرداخته شود.

1- ایمپلنت کره ای دیو (DIO)

ایمپلنت دیو ( Dio )یک شرکت فناوری دندانپزشکی نوآور و در حال رشد با بیش از 33 سال تجربه در تولید دقیق ایمپلنت های دندانی است. این شرکت که در سال 1989 تأسیس شده است، موفق به کسب 5 میلیون دلار صادرات، دریافت نشان CE، نشان GS آلمان و گواهینامه ISO 9001 شده است.

ایمپلنت کره ای DIO
ایمپلنت کره ای دیو

ایمپلنت دیو از سوی وزارت بازرگانی، صنعت و نیرو به عنوان “شرکت فناوری پیشرفته نویدبخش” معرفی شده است. شایستگی‌ها و رقابت‌پذیری ایمپلنت دیو بر اساس راه‌حل‌های گردش کار دیجیتالی آن است. در سال 2018، پرینتر 3 بعدی دندانی PROBO با موفقیت راه اندازی شد و امکان یک گردش کار دیجیتالی کامل و نوآورانه را فراهم کرد.

ایمپلنت دیو پیشرو در دندانپزشکی دیجیتال است و محصولات آن به دلیل فناوری برتر و کیفیت برتر در بیش از 70 کشور شناخته شده است. فلسفه مدیریت این شرکت این است که با سرمایه گذاری مستمر در بازار ایمپلنت دندان، همراه با مشتریان خود، رشد و تبدیل به یک برند جهانی ایمپلنت دندانی شود. این شامل توسعه محصولات جدید، ایجاد یک مرکز تحقیق و توسعه، گسترش پرسنل تحقیقاتی، و ترویج فعال سمینارها و جلسات تحقیقاتی ایمپلنت است.

2- ایمپلنت کره ای مگاژن (Megagen)

شرکت ایمپلنت مگاژن ( Megagen ) از آغاز فعالیت خود در سال 2002 به توسعه بهترین ابزارها برای کمک به متخصصان دندانپزشکی برای دستیابی به بهترین نتایج اختصاص داده و بیش از 1400 مورد مرتبط با ایمپلنت را در 5 سیستم ایمپلنت، مواد هدایت شده بازسازی استخوان و تجهیزات دندانپزشکی و … ارائه داده است.  

ایمپلنت کره ای Megagen
ایمپلنت کره ای مگاژن

مگاژن یک شرکت کره ای است که خدمات دندانپزشکی زیبایی را به متخصصان دندانپزشکی، پزشکان عمومی و آزمایشگاه های دندانپزشکی در سراسر جهان ارائه می دهد. محصولات مگاژن  (MegaGen) در بیش از 100 کشور از طریق بیش از 90 توزیع کننده و 12 شرکت وابسته در دسترس هستند. محصولات این شرکت برای به حداقل رساندن درد، تسریع در بهبود، افزایش عملکرد و زیبایی کامل برای بیماران طراحی شده اند. این شرکت در تلاش است تا ارتباط طولانی مدت با مشتریان و شرکای خود ایجاد کند و برای دستیابی به بهترین نتیجه برای بیماران از طریق جراحی کم تهاجمی تلاش می کند.

3- ایمپلنت کره ای دنتیس (Dentis)

ایمپلنت دندان دنتیس یک شرکت پزشکی نمونه است که ایمپلنت دندان و LED پزشکی را تولید می کند و تجهیزات و خدمات پزشکی حرفه ای را بر اساس فناوری عالی از سال 2005 ارائه می دهد.

ایمپلنت کره ای Dentis
ایمپلنت کره ای دنتیس

4- ایمپلنت کره ای چاروم Chaorum & Honorst

مدیمکا ( برند ایمپلنت چاروم ) ارائه دهنده پیشرو در ترمیم های دندانی مبتنی بر ایمپلنت مستقر در سئول، کره جنوبی است. این شرکت در سال 2006 تاسیس شد و در زمینه ساخت ایمپلنت های دندانی، قطعات پزشکی و ابزار جراحی تخصص دارد.

تمام فرآیندهای تولید مانند طراحی، ماشینکاری CNC، عملیات سطح، استریل کردن، بسته بندی و اقدامات کنترل کیفیت دقیق انجام می شود. مدیمکا به عنوان یک تولید کننده تجهیزات اصلی برای بسیاری از شرکت های بزرگ ایمپلنت خدمت کرده است و همچنین برند های خود را چارووم و هونورست را برای سیستم های ایمپلنت و محصولات ارتودنسی راه اندازی کرده است.

5- ایمپلنت کره ای (Snucone)

ایمپلنت Snucone  یک شرکت کره ای است که در سال 1997 تاسیس شده و در سال 2005 این شرکت وارد بازار ایمپلنت های دندانی شد و قرارداد انتقال فناوری را با آلمان امضا کرد تا از فناوری درمان سطح ایده آل خود، S.L.A  استفاده کند.

این فناوری عالی آلمان و قابلیت‌های ساخت داخلی را برای تولید ایمپلنت‌های پایدار با حداقل از دست دادن استخوان و یکپارچگی استخوانی سریع ترکیب می‌کند. شرکت Snucone در حال حاضر خط صادرات خود را به چین، روسیه، ایتالیا، خاورمیانه و چندین کشور آسیایی گسترش می دهد. این شرکت قصد دارد با محصولات با کیفیت عالی خود به یک رهبر شناخته شده در بازار جهانی ایمپلنت دندان تبدیل شود.

5- ایمپلنت کره ای cis

شرکت ایمپلنت cis کره جنوبی که در سال 2006 تأسیس شد، یک تولید کننده ماهر در زمینه تجهیزات ایمپلنت دندان است. در سال 2012 نام این برند به Sewon Medix تغییر یافت و FDA، سازمان غذا و داروی کره، GMP کره، وزارت بهداشت ایران و CE همگی ایمپلنت های cis را تایید کرده اند.

ایمپلنت Sewon Medix
ایمپلنت سون مدیکس

از آنجایی که ایمپلنت های دندانی به عنوان روش های تهاجمی در نظر گرفته می شوند، ثبات، کیفیت عالی و بسیاری از الزامات دیگر ضروری است. طراحی پیشرفته ایمپلنت cis مطابق با مقررات جهانی است. یکی از دلایل اصلی محبوبیت این ایمپلنت نسبت به سایر ایمپلنت های کره ای این است که نیاز به سوراخ کردن استخوان در حین کاشت را کاهش می دهد.

6- ایمپلنت کره ای cmi

Neobiotech یا cmi  یک تولید کننده پیشرو جهانی ایمپلنت دندان مستقر در کره جنوبی است و این شرکت که در سال 2007 تأسیس شد، که در صنعت و علم دندانپزشکی به نوآوری و راه حل های پیشرفته جراحی دست پیدا کرده است.

7- ایمپلنت کره ای بایوتم(Biotem)

ایمپلنت کره ای بایوتم ( BIOTEM ) یک شرکت تولید ایمپلنت است که در زمینه ایمپلنت دندان تخصص دارد و تا سال 2030، آنها با هدف دستیابی به 10 شرکت برتر در رقابت جهانی و نوآوری، قصد دارند یک شرکت جهانی درجه یک باشند.

ایمپلنت کره ای Biotem
ایمپلنت کره ای بایوتم

آنها تلاش می کنند تا بالاترین سطح رضایت را با قیمت مناسب ارائه دهند و ایمپلنت های ممتاز آنها به عنوان برخی از بالاترین کیفیت در جهان شناخته می شود.

هر تولید کننده ایمپلنت در جهان مجموعه منحصر به فردی از محصولات دارد و دسترسی به این موارد بسیار مهم است. بیماران بیشتری را می توان با استفاده از محصولات مختلف درمان کرد. فیکسچرها جزء حیاتی این کالاها هستند و نقش مهمی در میزان موفقیت درمان دارند. ماده فیکسچر یکی از مهمترین جنبه هایی است که به زیست سازگاری این درمان کمک می کند. زیست سازگاری فیکسچرها باید بالا باشد، زیرا طول عمر درمان ایمپلنت بسیار بالا و تقریباً طول عمر است.

8- ایمپلنت کره ای لونا Shinhung – Luna

شین هونگ- لونا یک تولید کننده ایمپلنت در کره جنوبی است که در سال 1955 تاسیس شد. خط تولید آنها شامل ایمپلنت های مخروطی و مستقیم در سطح استخوان و سطح بافت است. ایمپلنت‌های لونا به گونه‌ای طراحی شده‌اند که استفاده از آن‌ها نسبت به مدل‌های قبلی آسان‌تر باشد و امکان انجام روش‌های جراحی ساده‌تر و کارآمدتر را فراهم کند.

ایمپلنت های لونا با بالاترین کیفیت مواد ساخته شده اند و عملکرد ایمن و قابل اطمینان را تضمین می کنند. آنها بسیار قابل تنظیم هستند و می توانند متناسب با نیازهای هر بیمار تطبیق داده شوند. ایمپلنت های لونا توسط جراحان و پزشکان در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند و این شرکت به دلیل تعهد خود به نوآوری و کیفیت شهرت پیدا کرده است.  

9- ایمپلنت کره ای ایمپلنتیوم  ( دنتیوم ) Dentium

دنتیوم یک شرکت پیشرو ایمپلنت دندان است که محصولات، ابزار و مواد بیولوژیکی با کیفیت بالا تولید می کند و به پزشکان ودندانپزشکان  در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. محصولات آنها دارای علامت CE هستند تا کیفیت بالای آنها را نشان دهد و توسط مطالعات تحقیقاتی انجام شده با همکاری دانشگاه ها و پزشکان مشهور تأیید شده است.

دنتیوم با ارائه محصولات ویژه، برنامه های آموزشی جامع و خدمات بی نظیر به مشتریان، به ایجاد لبخندهای زیبا و ارتقای سلامتی کمک می کند. آنها یک سمپوزیوم سالانه در سئول، کره جنوبی برگزار می کنند تا در مورد آخرین پیشرفت ها در صنعت دندانپزشکی بحث کنند و هدف خود را برای ارائه لبخندهای شاد و سالم به جهان تبلیغ کنند.  

10 – ایمپلنت کره ای اوستم (Osstem)

ایمپلنت اوستم ( Osstem ) یک شرکت پیشرو در زمینه کاشت دندان در جهان است که متخصص در ارائه ایمپلنت های دندانی، کیت های لیفت سینوس و محصولات مرتبط است. در ژانویه 2008، این شرکت مؤسسه علوم استخوان OSSTEM را برای ترویج تحقیقات فناوری پایه برای بازسازی استخوان و ایمپلنت دندان تأسیس کرد.

ایمپلنت کره ای Osstem
ایمپلنت کره ای اوستم

این شرکت در سال 2007 توانایی تولید خود را بیشتر تقویت کرد و امروز می تواند از نظر کمیت و کیفیت به بهترین توانایی تولید جهان ببالد. برای بخش فروش، ایمپلنت اوستم از فعالیت‌های پزشکی مشتریان از طریق 13 شبکه فروش مستقیم در سراسر جهان پشتیبانی می‌کند. شرکت ایمپلنت اوستم تلاش می کند تا کیفیت ایمپلنت ها را به طور مداوم بهبود بخشد و سیستم تولید و فروش جهانی خود را گسترش دهد تا با دنبال کردن استراتژی های بازاریابی متفاوت، جایگاه خود را به عنوان یک سازنده ایمپلنت در سطح جهانی مستحکم کند.

ایمپلنت اوستم با تعهد اختصاصی به بالاترین استانداردهای تولید، به یک ارائه دهنده راه حل های دندانپزشکی کامل تبدیل شده است و نه تنها تجهیزات فیزیکی مورد نیاز در دندانپزشکی، بلکه خدمات فناوری اطلاعات کلینیک های دندانپزشکی را نیز ارائه می دهد. به منظور ارائه راه حل های جامع طراحی شده برای کمک به ایجاد یک محیط صنعتی مناسب برای دندانپزشکی دیجیتال، ایمپلنت اوستم در تحقیق و توسعه و نوآوری سرمایه گذاری کرده است و مرزهای فناوری را برای توسعه محصولات مشتری مدار با قابلیت اطمینان بهبود یافته پیش می برد.

11- ایمپلنت کره ای اویدنس(Evidence)

اویدنس در سال 2004 شروع به کار کرد و ممکن است برای شما جالب باشد که بدانید این فعالیت همزمان در آمریکا و کره آغاز شده است. بین سال‌های 2007 تا 2011، این شرکت شاهد رشد سریعی بود و افتخارات متعددی را از سوی دولت کره به دست آورد.

ایمپلنت برای محکم بودن نیاز به پایه ای دارد که گاهی اوقات به عنوان پایه ایمپلنت شناخته می شود، درست مانند دندان که به ریشه نیاز دارد. این محصول به دلیل نقشی که دارد نسبت به سایر محصولات مورد استفاده در این درمان اهمیت بیشتری دارد.

12- ایمپلنت کره ای وان کیو (One-Q implant)

یکی از جدیدترین سیستم های ایمپلنت در دندانپزشکی، سیستم One-Q است که دارای سطح SLA است و رشد استخوان را به میزان قابل توجهی در مقایسه با سطوح RBM افزایش می دهد.

سر مخروطی و بدنه مستقیم این فیکسچر باعث افزایش پایداری اولیه شده و امکان کنترل بهتر را فراهم می کند. این فیسکچر ها مجهز به قفل هگزانول و اتصال داخلی مخروطی 11 درجه برای جلوگیری از حرکات ریز و ایجاد شکاف های ریز بین فیکسچر و تکیه گاه هستند.

دندانپزشکان کره ای از ایمپلنت One Q استفاده می کنند که برای همه دندان ها استفاده می شود و هیچ مشکلی برای سلامتی ایجاد نمی کند.

13- ایمپلنت کره ای اوست (Avest Gold)

یکی از برند های برتر ایمپلنت کره ای ایمپلنت اوست گولد است که به دلیل ساختار  پیجیده و حرفه ای فیکسچر خود یکی از موفق ترین ایمپلنت های کره ای شناخته می شود. یکی از مزیت های مهم این ایمپلنت که آن را از سایر ایمپلنت های کره ای متمایز می کند نحوه دریل کردن در حین نصب فیکسچر است. از طرف دیگر ساختار فیکسچر به صورتی است که میزان پیوند موفق آن با استخوان بسیار بالا است. این ویژگی ها باعث شده است که به عنوان ایمپلنت موفق در بازار جهانی مطرح شود.

انواع برند های ایمپلنت کره ای

امروزه شرکت های متعددی در سرتاسر جهان ایمپلنت هایی با ظرفیت ها و ساختارهای متنوع تولید می کنند. در این میان برندهای کره ای به دلیل کیفیت خوب و هزینه های مقرون به صرفه شهرت بیشتری دارند و دندانپزشکان ایرانی علاوه بر برندهای اروپایی و آمریکایی از ایمپلنت های کره ای نیز استفاده می کنند. در این قسمت قصد داریم انواع ایمپلنت کره ای را معرفی کنیم:

  1. ایمپلنت کره ای مگاژن (Megagen)
  2. ایمپلنت کره ای دنتیس (Dentis)
  3. ایمپلنت کره ای چاروم (Chaorum & Honorst)
  4. ایمپلنت کره ای (Snucone)
  5. ایمپلنت کره ای (cis)  
  6. ایمپلنت کره ای (cmi)
  7. ایمپلنت کره ای بایوتم(Biotem)
  8. ایمپلنت کره ای لونا Shinhung – Luna
  9. ایمپلنت کره ای ایمپلنتیوم  ( دنتیوم ) Dentium
  10. ایمپلنت کره ای اوستم (Osstem)
  11. ایمپلنت کره ای اویدنس(Evidence)
  12. ایمپلنت کره ای وان کیو (One-Q implant)
  13. ایمپلنت کره ای اوست (Avest Gold)

مقایسه انواع ایمپلنت های کره ای

در عکس بالا ما انواع ایمپلنت های کره ای معتبر ایمپلنت های کره ای را با یکدیگر مقایسه کرده ایم. این برندهای ایمپلنت کره ای از دسته ایمپلنت های با کیفیت کره ای است و برخی از این برند ها کیفیتشان با برخی ایمپلنت های اروپایی نیز برابری می کند.

مقایسه ایمپلنت های کره ای
مقایسه ایمپلنت های کره ای

گواهینامه CE چیست ؟

این نشان یا گواهینامه نشان دهنده این است این کالا اجازه واردات و فروش در اتحادیه اروپا را دارد و نظر کیفی ، ایمنی و محیط زیست مورد بررسی قرار گرفته است. نشان CE ، مخفف European Community می باشد و اگر ایمپلنت کره ای دارای این نشان باشد، یک مزیت محسوب می باشد.

گواهینامه FDA چیست ؟

FDA اختصار کلمه Food And Drug Administration می باشد و مخفف سازمان غذا و دارو آمریکا می باشد. این سازمان مسئول بررسی محصولات آرایشی و بهداشتی ، دارو ، تجهیزات پرشکی و زمینه های غذایی و آشامیدنی می باشد. داشتن این تاییده برای ایمپلنت کره ای یک مزیت بزرگ محسوب می شود.

بهترین ایمپلنت کره ای

بهترین ایمپلنت کره ای برای هر فرد توسط متخصص با بررسی و معاینه تعیین می شود و به طور پیشنهادی ایمپلنت بایوتم بیشترین ارزش خرید و ضمانت را دارا می باشد و میزان فروش در بین ایمپلنت های کره ای در جهان دارا می باشد.

نمودار میزان درصد فروش برند های ایمپلنت کره ای

مقایسه ایمپلنت کره ای با رقبا

به جرات می توان گفت که ایمپلنت های کره ای اخیرا بازار ایران را در اختیار گرفته اند و به داخل کشور راه یافته اند و با برندهای متعددی عرضه می شوند. همانطور که قبلا ذکر شد، جنس آن تیتانیوم است. شاید کنجکاو باشید که چرا به نظر می رسد برندهای کره ای بر بازار همین نوع ایمپلنت ها تسلط دارند.

تفاوت ایمپلنت کره ای و آلمانی

برای بررسی اینکه آیا آنها متفاوت هستند یا خیر، باید تعدادی از عوامل را در نظر گرفت.

دسترسی:

ایمپلنت های کره ای در ایران قابل دسترس تر  از ایمپلنت های آلمانی است.

هزینه ایمپلنت:

در مقایسه با ایمپلنت های آلمانی، ایمپلنت های کره ای قیمت مناسب تری دارند.

کیفیت ساخت

در حالی که هر دو نوع ایمپلنت کیفیت خوبی دارند، ایمپلنت آلمانی به طور قابل توجهی بهتر از نوع کره ای است.

میزان موفقیت کاشت

نوع آلمانی به دلیل کیفیت برتر از درصد موفقیت کاشت بیشتری نسبت به نوع کره ای برخوردار است.

فرق ایمپلنت کره ای و سوئیسی

در کشور ما، ایمپلنت های کره ای بیشتر در کلینیک های دندانپزشکی به دلیل در دسترس بودن و هزینه کمتر در مقایسه با تولیدکنندگان دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. کیفیت این محصول به دلیل قیمت پایین ایمپلنت های کره ای مناسب است. زیرا چندین برند از ایمپلنت های کره ای بسیار باکیفیت و با ماندگاری طولانی در دسترس هستند.

برای تصمیم گیری آگاهانه تر، توصیه می شود هنگام مقایسه ایمپلنت های سوئیسی و کره ای عوامل زیر را در نظر بگیرید:

کیفیت ایمپلنت

ایمپلنت های سوئیسی با استاندارد بالاتری نسبت به ایمپلنت های کره ای تولید می شوند. با این حال، ایمپلنت کره ای نیز دارای کالیبر قابل احترام و بالایی است.

هزینه ایمپلنت

ایمپلنت کره ای در ایران نسبت به ایمپلنت سوئیسی محبوبیت بیشتری دارد زیرا ارزان تر است. اگر به دنبال ایمپلنت با کیفیت و با قیمت مناسب هستید، می توانید ازبرند های کره ای ایمپلنت استفاده کنید.

موضوعایمپلنت کره ایایمپلنت سوییسی
کیفیت مناسب عالی
طول عمر مناسب عالی
هزینه عالی و اقتصادی بالا
دسترسی آسان به قطعات عالی مناسب
ضمانت مناسب عالی
تفاوت ایمپلنت کره ای و سوییسی
ایمپلنت کره ای

فرق ایمپلنت کره ای با آمریکایی

یکی از انواع ایمپلنت های دندانی که از آلیاژهای تیتانیوم، آلومینیوم و وانادیوم ساخته شده است، ایمپلنت کره ای است. به دلیل عملکرد عالی، ساختار بادوام و کارایی عالی این ایمپلنت ها، برای درمان بیماری های دندانی مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر این، ایمپلنت کره ای می تواند در شرایطی که بافت استخوان ضعیف است به دلیل انعطاف جانبی بسیار بالا، عملکرد خوبی داشته باشد.

شکل دیگری از ایمپلنت دندان ساخته شده از موادی مانند آلیاژ تیتانیوم، کروم و نیکل، ایمپلنت آمریکایی نامیده می شود. مشکلات دندانی مانند متحرک بودن  دندان های مصنوعی و از دست دادن دندان با این نوع ایمپلنت ها درمان می شود. این ایمپلنت ها بسیار قوی هستند و ساختاری مقاوم دارند. ایمپلنت آمریکایی با استفاده از فناوری‌های مختلف از جمله سیستم‌های Zimmer، Noble Biocare و Intradental، پایه‌ای قوی برای دندان‌های مصنوعی ایجاد می‌کند.

راهنمای انتخاب ایمپلنت کره ای

شاید شما برای انتخاب بین برند های ایمپلنت دچار سردرگمی شده باشید. اگر قصد انجام ایمپلنت های کره ای دارید با ما همراه باشید. اگر می خواهید ایمپلنت های با کیفیت و مرغوب را بشناسید به نکات زیر حتما توجه فرمایید.

  • کشور سازنده
  • ضمانت ایمپلنت
  • تحقیق درباره برند
  • مشورت با متخصص
  • مراجعه به مراکز معتبر ایمپلنت
  • داشتن انواع استاندارد های جهانی
  • پاسپورت ایمپلنت
  • رضایت افرادی که از این ایمپلنت ها استفاده کرده اند

منابع : dio ، Market share of dental implant manufacturers in South Korea ، osstem implant ، megagen implant

مقالات محبوب

هزینه ایمپلنت دندان

در این مقاله می توانید با قیمت انواع ایمپلنت دندان اعم از دیجیتال، کامل، فوری آشنا شوید و همچنین از شرایط اقساط مرکز ایمپلنت نیز مطلع شوید.

هزینه لمینت دندان

لمینت دندان بهترین درمان برای زیباسازی طرح لبخند شناخته می شود و به شما لبخند هالیوودی را هدیه می دهد. اگر قصد انجام لمینت دندان را دارید با ما همراه باشید تا از هزینه لمینت دندان و پاسخ به سوالات هر واحد لمینت چقدر است ؟ ، لمینت واحدی چند؟ مطلع شوید.

هزینه کامپوزیت دندان

کامپوزیت دندان یک درمان زیبایی محبوب است که به وسیله آن می توانید یک لبخند زیبا و بدون نقص داشته باشید. در این مقاله به بررسی کامل قیمت کامپوزیت دندان می پردازیم. با ما همراه باشید تا قبل از انجام کامپوزیت دندان با تمام مواردی که باید در نظر بگیرید، آشنا شوید.

قیمت ایمپلنت فول موس و کامل

در صورتی که تمام دندان های یک فک یا دو فک خود را از دست داده اید، ایمپلنت کامل برای شما مناسب می باشد. در این مقاله به بررسی قیمت انواع ایمپلنت کامل می پردازیم.

قیمت ایمپلنت دیجیتال

در ایمپلنت دیجیتال از عکس و فناوری های سه بعدی برای موقعیت یابی دقیق استخوان و عصب ها استفاده می شود و این شبیه سازی باعث دقت بالای کاشت ، حداقل ریسک ، برش و خونریزی شود.

قیمت ایمپلنت کره ای

ایمپلنت های کره ای یکی از انواع ایمپلنت هایی هستند که در کنار کیفیت خوب، هزینه بسیار مناسبی دارند و در این مقاله می توانید با قیمت انواع برند ایمپلنت کره ای آشنا شوید.

    دیدگاه ها

ثبت دیدگاه

مشاوره مجازی رایگان

Blank Form (#3)

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز ایمپلنت می باشد.