شل شدن ایمپلنت دندان به همراه عوامل و پیشگیری

ایمپلنت دندان از محبوبیت زیادی برخودار و در حال رشد است زیرا این امکان را به افراد می دهد تا دندان های از دست رفته خود را با ایمپلنت های طبیعی جایگزین کنند که می تواند یک عمر بماند. متأسفانه ، این تاج های کاشت بدون مشکل نیستند و در برخی اوقات به صورت نادر ممکن است در طول سالها باعث شل شدن ایمپلنت دندان شوند.

کسانی که تعجب می کنند اگر تاج ایمپلنت دندان شما شل شود یا اگر کاشت دندان شل داشته باشید چه کاری باید انجام دهید ، باید این اطلاعات کامل بخوانند تا کاملاً آماده شوند.

شل شدن ایمپلنت دندان
شل شدن ایمپلنت دندان

اگرچه حدود 95٪ از بیماران ایمپلنت موفقیت در ایمپلنت خود را تجربه می کنند ، مواردی کمی وجود دارد که می تواند بوجود آید. هنگامی که یک تاج کاشت دندان شل شود ، بیمار نیاز به قرار ملاقات با دندانپزشک خود دارد ، ترجیحاً کسی که تاج کاشت خود را قرار داده باشد. اگر تاج کاملاً افتاده و یا شل شده است ، تاج را از دست ندهید ، در غیر این صورت حتماً یک مورد جدید ساخته می شود. از دست دادن تاج می تواند باعث هزینه بیشتر پول شود.

عوامل شل شدن ایمپلنت دندان

امروزه ایمپلنت های دندانی دارای موفقیت درمانی بالای 97 درصد می باشد و شل شدن ایمپلنت دندان اتفاقی نادر می باشد که ممکن است در اثر عوامل زیر رخ دهد.

عفونت ایمپلنت

عامل اصلی عدم موفقیت ایمپلنت ، عفونت ایمپلنت است. اگر شما در ناحیه کاشت دچار عفونت شوید ، جوش خوردن پایه به استخوان شما به درستی انجام نخواهد شد. برای جلوگیری از عفونت پزشک دستورالعمل هایی را خدمت شما ارائه می کند که از بروز این مورد جلوگیری کند.

مصرف سیگار و الکل

افرادی که دارای استعمال دخانیات و الکل هستند ، در انجام درمان ایمپلنت اختلال ایجاد می کنند و ممکن است باعث شل شدن ایمپلنت دندان بشود.

مشکلات استخوانی و جوش نخوردن ایمپلنت

مشکلات استخوانی و بیماری های استخوانی مانند پوکی استخوان سبب جوش نخوردن پایه می شود و باعث شل شدن ایمپلنت می شود.

شل شدن روکش

روکش های ایمپلنت به وسیله اباتمنت به پایه دندان متصل می شود و این روکش های به روش های مختلفی به پایه متصل می شود. گاهی اوقات ممکن است روکش با مشکل مواجه شده باشد که به سادگی قابل رفع است.

مشکلات کاشت

گاهی اوقات مشکلاتی در روند جراحی و کاشت ممکن است باعث شل شدن ایمپلنت دندان بشود.

افتادن ایمپلنت دندان

اگر کاشت دندان شما افتاد بنابراین شما معتقدید که کاشت دندان شما از بین رفته است. حالا چی؟

اول از همه ، نیازی به وحشت نیست ، حتی ا شما ممکن است مطمئن شوید که چه کاری باید انجام دهید.

اکثر اوقات ، کاشت خارج نشده بلکه قسمت دیگری از کاشت مانند پیچ ​​ایمپلنت ، ترمیم کننده یا تاج است. با این حال ، بهتر است سریعا با دندان پزشک خود تماس گرفته و او را مطلع کنید .

با این حال ،. حتی اگر کاشت در فک بالایی تقریباً همیشه موفقیت آمیز باشد (حدود 90٪) ، گاهی اوقات ایمپلنت نمی تواند با استخوان ادغام شود.

اگر فکر می کنید کاشت یا بخشی از کاشت شما از بین رفته است ، تا زمانی که دندانپزشک خود را ندیدید ، باید چه کاری انجام دهید:

قطعه ای را که افتاده نگه دارید .

فوراً با دندانپزشک خود تماس بگیرید.

از جویدن غذا با ایمپلنت خودداری کنید.

2-3 بار در روز با دهان شویه غیر الکلی بشویید.

شایع ترین علت شل شدن ایمپلنت بیمار این است که از دستورالعمل دندانپزشک از رژیم غذایی با مواد آبکی و نرم را پیروی نمی کند.

لق شدن ایمپلنت دندان

اگر احساس می کنید کاشت دندان شل شده دارید ، نگران نباشید زیرا احتمالاً فقط تاج است و نه خود کاشت. اگر تاج دندان شما شل شد ، سریعاً با ما تماس بگیرید. اگر کل ایمپلنت سست باشد ، دچار نقص کاشت دندان می شوید. کاشت شکست خورده امكان پذیر است و هنگامی اتفاق می افتد كه استخوان دیگر نتواند ایمپلنت را پشتیبانی كند زیرا توسط بافت لثه به دست می آید. ما به احتمال زیاد می خواهیم ایمپلنت مختلف را برداریم و پیوند استخوانی را در جای خود قرار دهیم.

لق شدن ایمپلنت دندان
لق شدن ایمپلنت دندان

برای جلوگیری از شل شدن تاج کاشت ، دندانپزشکان ترمیمی ، به بیماران توصیه می کنند در هنگام خواب ، از نگهبانان مخصوص دهان استفاده کنند. با خواب زیاد می توان فشار زیادی روی دندان ها گذاشت ، بنابراین مهم است که ایمپلنت های آنها به درستی محافظت شود تا در برابر شل شدن و سایر اشکال آسیب محافظت شود.

علت لق شدن ایمپلنت دندان

اگر یک کاشت دندان شل داشته باشید ، ممکن است به چند دلیل مختلف باشد. برای تعیین وقت ملاقات باید سریعاً با دندانپزشک خود تماس بگیرید.

تاج دندان شل

دلایل زیادی وجود دارد که کاشت دندان شما شل می شود. یکی از دلایل این امر می تواند به وجود یک تاج شل در دندان باشد . این یک مسئله جدی نیست ، اما این یک مورد است که باید به دندانپزشک خود بگویید. ممکن است آنها به سادگی نیاز به پیچاندن آن یا محکم کردن تاج داشته باشند.

از دست دادن استخوان

یکی دیگر از دلایل احتمالی شل شدن کاشت شما می تواند به دلیل ریزش استخوان در اطراف منطقه باشد. این ممکن است نشانه ای از کاشت شکست خورده باشد یا اینکه دوره اشباع ادغام موفقیت آمیز نبوده است. کاشت دندان شکست خورده بسیار بعید است ، اما وقتی اتفاق بیفتد ، معمولاً در سال اول است زیرا با موفقیت ادغام نمی شود.

ایمپلنت

یکی دیگر از دلایل ایمپلنت شل ، پری ایمپلنت ، شایعترین نوع بیماری لثه است که با پروتزها همراه است. اگر در ابتدای شکل گیری آن متوجه بیماری لثه شوید ، اغلب بهداشت دهان و دندان و آنتی بیوتیک ها می توانند به ذخیره ایمپلنت کمک کنند. اما اگر بیماری پیشرفت کند ، ممکن است دندانپزشک شما مجبور به برداشتن کاشت ، درمان ناحیه و جایگزینی پروتزها شود.

برای اطلاع هزینه ایمپلنت به لینک زیر مراجعه کنید .

هزینه ایمپلنت

مقالات محبوب

هزینه ایمپلنت دندان

در این مقاله می توانید با قیمت انواع ایمپلنت دندان اعم از دیجیتال، کامل، فوری آشنا شوید و همچنین از شرایط اقساط مرکز ایمپلنت نیز مطلع شوید.

هزینه لمینت دندان

لمینت دندان بهترین درمان برای زیباسازی طرح لبخند شناخته می شود و به شما لبخند هالیوودی را هدیه می دهد. اگر قصد انجام لمینت دندان را دارید با ما همراه باشید تا از هزینه لمینت دندان و پاسخ به سوالات هر واحد لمینت چقدر است ؟ ، لمینت واحدی چند؟ مطلع شوید.

هزینه کامپوزیت دندان

کامپوزیت دندان یک درمان زیبایی محبوب است که به وسیله آن می توانید یک لبخند زیبا و بدون نقص داشته باشید. در این مقاله به بررسی کامل قیمت کامپوزیت دندان می پردازیم. با ما همراه باشید تا قبل از انجام کامپوزیت دندان با تمام مواردی که باید در نظر بگیرید، آشنا شوید.

قیمت ایمپلنت فول موس و کامل

در صورتی که تمام دندان های یک فک یا دو فک خود را از دست داده اید، ایمپلنت کامل برای شما مناسب می باشد. در این مقاله به بررسی قیمت انواع ایمپلنت کامل می پردازیم.

قیمت ایمپلنت دیجیتال

در ایمپلنت دیجیتال از عکس و فناوری های سه بعدی برای موقعیت یابی دقیق استخوان و عصب ها استفاده می شود و این شبیه سازی باعث دقت بالای کاشت ، حداقل ریسک ، برش و خونریزی شود.

قیمت ایمپلنت کره ای

ایمپلنت های کره ای یکی از انواع ایمپلنت هایی هستند که در کنار کیفیت خوب، هزینه بسیار مناسبی دارند و در این مقاله می توانید با قیمت انواع برند ایمپلنت کره ای آشنا شوید.

    دیدگاه ها

ثبت دیدگاه

مشاوره مجازی رایگان

Blank Form (#3)

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز ایمپلنت می باشد.