بهترین برند ایمپلنت دندان

در حال حاضر بیش از 150 کمپانی در زمینه تولید قطعات ایمپلنت فعالیت می کنند. کمپانی های بسیار بزرگ و شناخته تر شده در زمینه ایمپلنت Straumann و Nobel Biocare هستند. از دیگر برند های مطرح در شاخه ایمپلنت دندان می توان به Dentsply Sirona ، Biomet3i یا همان Zimmer Biomet و BioHorizons اشاره کرد.

بهترین مارک ایمپلنت
انواع مارک ایمپلنت

تمام برند های ذکر شده سابقه بیش از 30 سال دارند. سابقه ای که برای جمع آوری اطلاعات و دانش و تحقیقات در رابطه با ساخت و تولید ایمپلنت های با کیفیت و مناسب در دراز مدت کافی است. به علاوه ایمپلنت های تولید شده توسط این برند ها محبوبیت و دسترسی جهانی دارند و برای جراح و دندان پزشکان دسترسی به قطعات جایگزینشان به راحتی میسر خواهد بود.

سیستم ایمپلنت دندان برای شرایط متفاوتی طراحی شده اند

هر شرکتی ، ایمپلنت های دندان متفاوتی تولید می کند که برای شرایط کلینیکی مختلف مناسب تر است. برخی از آن ها به صورت کاشت فوری بوده و به ایمپلنت های فوری معروفند در حالی که برخی دیگر نیاز به زمان برای پیوند برقرار کردن با استخوان فک دارند.

برخی از ایمپلنت ها قطر باریک تری برای فک هایی که استخوان و هوای محدود دارند ، در حالی که برخی دیگر کوتاه تر و پهن تر هستند و کاملاً مناسب برای قرارگیری در نزدیکی حفره های سینوسی هستند که استخوان فک نیز معمولاً کلفت تر هستند.

به طور کلی منظور از صحبت های بالا این بود که تمام برند های گفته شده کیفیت قابل قبولی دارند اما ممکن است بسته به شرایط مختلف دندان و راحتی خود جراح از برند های مختلفی برای ایمپلنت استفاده شود.

میزان موفقیت ایمپلنت دندان به مهارت جراحی بستگی دارد

بیشتر موفقیت مربوط به ایمپلنت دندان به مهارت های جراحی متخصصی که عمل ایمپلنت را انجام می دهد بستگی دارد. همچنین در کنار آن مهارت دندان پزشکی که طرح ایمپلنت را می دهد نیز اهمیت دارد.

از این رو انتخاب متخصص ایمپلنت که مهارت بالاتر و تجربه کاری بیشتری در این زمینه داشته باشد بسیار ارجح تر از نوع برند ایمپلنت یا انتخاب های دیگر است. زیرا متخصص خوب بهتر می تواند تشخیص دهد که بهترین انتخاب ها برای شما کدام ها هستند.

همچنین کمپانی های بزرگتر و مشهورتر در زمینه تحقیقات پیشرفت و توسعه تولیدات و مواد به کارگیری در ایمپلنت هایشان همواره تلاش می کنند. در مقایسه با آن ها محصولات ایمپلنت ارزان تر که توسط کمپانی های کوچکتر تولید می شوند از موادی با کیفیت پایین تر و گاهاً بدون تست های زیاد عرضه می شوند.

میزان محبوبیت و استفاده برند ها در بازار جهانی

در سال 2015 بازار جهانی ایمپلنت دندان بیشتر تحت سلطه برند Straumann بوده است. این کمپانی با در دست داشتن 22% از نیاز جهانی ایمپلنت دندان در رتبه نخست بوده است. Nobel Biocare سهمی بالغ بر 19% بازار را داشته است و کمپانی های Dentsply ، Zimmer Biomet و BioHorizon به ترتیب 12% ، 11% و 5% از بازار ایمپلنت دندان را به خود اختصاص داده اند. 31% باقی مانده نیز بین سایر کمپانی های ایمپلنت در سطح جهان تقسیم شده است.

بهترین برند ایمپلنت
بهترین برند ایمپلنت

حجم بازار جهانی ایمپلنت دندان

در آغاز سال 2016 بازار جهانی ایمپلنت مبلغی در حدود 3.22 بیلیون دلار در یک سال بر آورد شده است. این مبلغ شامل ایمپلنت ، اباتمنت ( رابط پایه و تاج در ایمپلنت ) و تمام ابزار های مورد استفاده در طول کاشت ایمپلنت می باشد و این مبلغ سالانه رو به رشد است. با نگاهی به شرکت های بزرگ ایمپلنت دندان میزان موفقیت آن ها در این بازار و عرضه رقابت کاملاً مشخص خواهد شد.

جمع بندی

5 برندی که در بالا نامبرده شد از مشهورترین و معروف ترین برند های ایمپلنت دندان در سطح جهان هستند که تا به حال معرفی شده اند. کمپانی های دیگری نیز در حال پیشرفت در این رقابت تنگاتنگ هستند و امیدواریم با تحقیقات و آزمایشات بیشتر ، روز به روز میزان پیشرفت و توسعه تولیدات در این عرصه بیشتر و بهتر شود.

برای اطلاع از قیمت بهترین ایمپلنت های دندان به لینک زیر مراجعه کنید .

قیمت ایمپلنت دندان

مقالات محبوب

هزینه ایمپلنت دندان

در این مقاله می توانید با قیمت انواع ایمپلنت دندان اعم از دیجیتال، کامل، فوری آشنا شوید و همچنین از شرایط اقساط مرکز ایمپلنت نیز مطلع شوید.

هزینه لمینت دندان

لمینت دندان بهترین درمان برای زیباسازی طرح لبخند شناخته می شود و به شما لبخند هالیوودی را هدیه می دهد. اگر قصد انجام لمینت دندان را دارید با ما همراه باشید تا از هزینه لمینت دندان و پاسخ به سوالات هر واحد لمینت چقدر است ؟ ، لمینت واحدی چند؟ مطلع شوید.

هزینه کامپوزیت دندان

کامپوزیت دندان یک درمان زیبایی محبوب است که به وسیله آن می توانید یک لبخند زیبا و بدون نقص داشته باشید. در این مقاله به بررسی کامل قیمت کامپوزیت دندان می پردازیم. با ما همراه باشید تا قبل از انجام کامپوزیت دندان با تمام مواردی که باید در نظر بگیرید، آشنا شوید.

قیمت ایمپلنت فول موس و کامل

در صورتی که تمام دندان های یک فک یا دو فک خود را از دست داده اید، ایمپلنت کامل برای شما مناسب می باشد. در این مقاله به بررسی قیمت انواع ایمپلنت کامل می پردازیم.

قیمت ایمپلنت دیجیتال

در ایمپلنت دیجیتال از عکس و فناوری های سه بعدی برای موقعیت یابی دقیق استخوان و عصب ها استفاده می شود و این شبیه سازی باعث دقت بالای کاشت ، حداقل ریسک ، برش و خونریزی شود.

قیمت ایمپلنت کره ای

ایمپلنت های کره ای یکی از انواع ایمپلنت هایی هستند که در کنار کیفیت خوب، هزینه بسیار مناسبی دارند و در این مقاله می توانید با قیمت انواع برند ایمپلنت کره ای آشنا شوید.

    دیدگاه ها

ثبت دیدگاه

مشاوره مجازی رایگان

Blank Form (#3)

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز ایمپلنت می باشد.