دکتر امیر شهریار ( جراح فک و صورت )

دکتر امیر شهریار متخصص جراحی دهان ، فک و صورت است با انجام بیش از صد ها جراحی ها موفق ، به عنوان یکی از پزشکان برتر در ایران می توان نام برد. همچنین دکتر امیر شهریار عضو انجمن جراحان فک و صورت ایران نیز می باشد.  

دکتر امیر شهریار

دکتر امیر شهریار با که با بیش از ۱۰ سال سابقه کاری به خصوص سابقه فعالیت زمینه زیبایی در کنار سلیقه ی هنری بالای او یکی از دکتر های مطرح در زمینه زیبایی شناسی می باشد که میزان سطح رضایت بیماران از پزشکی زیبایی دکتر امیر شهریار بسیار بالا می باشد.

متخصص جراحی دهان ، فک و صورت کیست ؟

یکی از شاخه های تخصصی دندانپزشکی ، جراحی دهان ، فک و صورت است که در این شاخه دندانپزشکی به صورت حرفه ای و تخصصی تمرکز بر روی زیبایی و مشکلات سر و گردن است که این پزشکان قادر به تشخیص و درمان بیماری های این ناحیه می باشند.

دوره ها و توانایی های متخصصین جراحی دهان ، فک و صورت

  • دوره های جراحی های دهانی که به نام مینوز شناخته می شود.
  • دور های آموزشی تشخیص ، درمان ، ترمیمی و زیبایی  جمجمه ، فک و گردن
  • عفونت هایی که ممکن است در بافت های سر و گردن رخ دهد
  • دوره های آموزشی جراحی تومور ها و کیست ها در ناحیه فک ، صورت و گردن ( انواع کیست و تومور های خوش خیم و بد خیم )
  • انواع جراحی های سخت دندانی که در موقعیت ها خاص و دشوار قرار دارند
  • آسیب های ترومایی که به آسیب های ترومایی به آسیب هایی گفته می شود که عوامل بیرونی دارند که در ناحیه سر و گردن اتفاق افتاده باشد.
  • همچنین متخصص جراحی دهان ، فک و صورت با گذراندن دوره های آموزشی خود می تواند انجام ایمپلنت نیز انجام دهد و با دانش های جراحی و زیبایی که دارند می توانند کیفیت و زیبایی را در کنار یکدیگر به شما هدیه دهند.
  • و…………………

دکتر امیر شهریار دندانپزشک

از دیگر خصوصیت های دکتر امیر شهریار تعهد بالای او نسبت به بیمار و انجام کار است و مرکز ایمپلنت افتخار دارد که با همکاری با دکتر امیر شهریار به شما عزیزان خدمت رسانی کند.

امیر شهریار
امیر شهریار

دکتر امیر شهریار نیز یک متخصص جراحی دهان ، فک و صورت است که در کنار آموزش های کامل و لازمه ، دارای سابقه کاری ، تجربه ، تبهر و زیبایی شناسی بالا است.

فیلم جراحی دکتر امیر شهریار

دکتر امیر شهریار جراح فک و صورت

مقالات محبوب

هزینه ایمپلنت دندان

در این مقاله می توانید با قیمت انواع ایمپلنت دندان اعم از دیجیتال، کامل، فوری آشنا شوید و همچنین از شرایط اقساط مرکز ایمپلنت نیز مطلع شوید.

هزینه لمینت دندان

لمینت دندان بهترین درمان برای زیباسازی طرح لبخند شناخته می شود و به شما لبخند هالیوودی را هدیه می دهد. اگر قصد انجام لمینت دندان را دارید با ما همراه باشید تا از هزینه لمینت دندان و پاسخ به سوالات هر واحد لمینت چقدر است ؟ ، لمینت واحدی چند؟ مطلع شوید.

هزینه کامپوزیت دندان

کامپوزیت دندان یک درمان زیبایی محبوب است که به وسیله آن می توانید یک لبخند زیبا و بدون نقص داشته باشید. در این مقاله به بررسی کامل قیمت کامپوزیت دندان می پردازیم. با ما همراه باشید تا قبل از انجام کامپوزیت دندان با تمام مواردی که باید در نظر بگیرید، آشنا شوید.

قیمت ایمپلنت فول موس و کامل

در صورتی که تمام دندان های یک فک یا دو فک خود را از دست داده اید، ایمپلنت کامل برای شما مناسب می باشد. در این مقاله به بررسی قیمت انواع ایمپلنت کامل می پردازیم.

قیمت ایمپلنت دیجیتال

در ایمپلنت دیجیتال از عکس و فناوری های سه بعدی برای موقعیت یابی دقیق استخوان و عصب ها استفاده می شود و این شبیه سازی باعث دقت بالای کاشت ، حداقل ریسک ، برش و خونریزی شود.

قیمت ایمپلنت کره ای

ایمپلنت های کره ای یکی از انواع ایمپلنت هایی هستند که در کنار کیفیت خوب، هزینه بسیار مناسبی دارند و در این مقاله می توانید با قیمت انواع برند ایمپلنت کره ای آشنا شوید.

    دیدگاه ها

ثبت دیدگاه

مشاوره مجازی رایگان

Blank Form (#3)

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز ایمپلنت می باشد.